之前在我個人網站和Blog都寫過Sandy以前曾唱過葛蘭的老歌“我要你的愛“,覺得很棒。(請參考這邊

 

最近幾個星期忙著把我早期幾十卷的VHS錄影帶轉成DVD的大工程,有些錄影片段我自己都忘了有留存,包括Sandy的這段。

 

這是1993年Sandy出她第三張國語專輯“不必在乎我是誰“時,上當時每星期四晚間九點半中視的“歡樂一百點“的錄影。

我覺得Sandy唱的“我要你的愛“真的很好聽。

 

可惜經過十幾年風霜,這段錄影畫質失真嚴重,還好聲音還OK。

 




完整版,包括李茂山的搞笑還有Sandy與江蕙合唱的“卡門“(先前Sandy也曾在“玫瑰之夜“唱過,請看這

當時江蕙講話台灣國語比現在嚴重,感覺說著說著就要冒出台語來~~

 

 




我要你的愛。

 

 

 

 

我要你的愛/葛蘭

我 我要 我要你 我要你的
我要你的愛 你為甚麼不走過來

我 我要 我要你 我要你的
我要你的愛 你為甚麼不說出來

LISTEN TO YOUR MAMA AND YOU NEVER WILL REGRET IT
AND IF ANYBODY WONDERS YOU CAN TELL THEM THAT I SAID IT
THE ONLY THING I KNOW IS THAT I NEVER CAN FORGET YOU
I'VE BEEN LONGING FOR YOU BABY EVER SINCE THE DAY I MET YOU
I GOT YOU WHERE I WANT YOU AND I'M NEVER GONNA LET YOU GET AWAY FROM ME
HEAR WHAT I TELL YOU

I'M THE GIRL FOR YOU AND SO YOU BETTER START TO FACE IT
IF YOU EVER LOSE MY LOVE YOU KNOW YOU NEVER CAN REPLACE IT
I THINK IT'S TIME FOR YOU TO START TO GIVE ME SOME LOVING
CARRYING A TORCH FOR YOU THAT'S HOTTER THAN AN OVEN
IT'S TIME FOR YOU TO GIVE ME A LITTLE TENDER LOVING
BABY HOLD ME TIGHT AND DO WHAT I TELL YOU

arrow
arrow
    全站熱搜

    sunnyface 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()