(謝謝廣大世界五大洲的網友給我鼓勵與支持,請不要再誇獎我了,我很受不起。不然就直接稱讚我是帥哥好了,我雖然覺得不妥,還是會勉為其難的承認了!)



Ho,
 
Winners of the 2008 Illustration Competition have been selected and notified via email.  I double checked your entry to make sure and I'm sorry, but I did not see your name on the list.
 
Good luck with all your future projects!
 

Communication Arts
ca@commarts.com




這是今早剛收到的回函,這次參加美國CA雜誌的插畫年鑑徵選又沒被選上了。

只能笑笑對自己說要再更努力了。
arrow
arrow
    全站熱搜

    sunnyface 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()